Google Chrome (Youtube) geluid ruist. Hoe kan dit?

Sinds ongeveer een week ruist Google Chrome steeds vaker. Dit betreft bij mij vooral Youtube, maar ook andere sites. Ik denk dat het een fout tussen Chrome en Flash is.
Het probleem is niet fulltime aanwezig, maar zodra ik meer taken uitvoer ontstaat het en verergerd het. Als ik deze extra taken weer afsluit, blijft Youtube ruizen en moet ik de video opnieuw opstarten.

Ik gebruik trouwens Windows XP.

Tot nu aan toe dacht ik dat het aan mijn computer lag, maar vandaag kwam mijn buurman bij me op bezoek met hetzelfde probleem. Begon ook vanaf hetzelfde moment. Hij heeft het nog erger dan mij.
Volgens hem gebeurd het niet met Internet explorer, alleen met Chrome. Internet explorer is bij mij een ramp en start niet eens op.

Wie herkent het probleem en/of wie weet er een oplossing op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Omdat ik toevallig eergisteren een nieuwe versie van de Flash player heb ontvangen, vermoed ik dat jij een verouderde versie ervan gebruikt. En zal het probleem oplossen door ook het nieuwe exemplaar ervan te installeren.
Amadea