Op welke MOBIELE website/app kan ik inloggen en mijn favorite TV-Series op bijhouden/monitoren?

Heb een Blackberry 9800 (als iemand een app weet).

Op mijn tablet met Android heb ik SeriesGuide, waarmee ik TV-Series die ik kijk en wil volgen kan toevoegen en die voor mij bijhoudt wanneer welke episode wordt uitgezonden.
Nu wil ik dit eigenlijk via mijn mobiel gaan beheren en bijhouden.
Dus zoek ik een app of andere een online website met MOBIELE weergave, waarop ik kan inloggen en zo mijn eigen favoriete tv-series kan toevoegen.
De website moet natuurlijk een database hebben van alle series die ooit zijn uitgezonden en moet bijhouden hoeveel epsides een seizoen heeft en op welke datum die wordt uitgezonden.

Nu ken ik zelf de website GetGlue, maar deze is niet geschikt voor mobiel en de app voor blackberry kan ik niet zien welk seizoen, welke episodes heeft en wanneer die is uitgezonden.

Wat zijn de alternatieven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dan op IMDB uitkomt. Deze heeft een database van films en series, met data wanneer ze uitgezonden zijn.
www.imdb.com er is een mobirle site, geen idee of er een blackberry app is.
Ritsuka
11 jaar geleden
Op myepisodes.com kun je bijhouden welke series je kijkt, hebt gekeken, wilt gaan kijken + airdates.

Hij houd automatisch een database bij van alle shows die je zelf toevoegd in je My Show lijst.

Hij heeft geen officiële mobiele versie of app, maar de layout is zo simpel dat je op een smartphone probleemloos kan bekijken.
Wellicht kun je hier iets mee.