Hoe plaats je een privacybeleid op je blog?

U dient over een aangepast privacy beleid te beschikken waarin duidelijk wordt vermeld dat derden cookies mogen plaatsen en lezen op de browser van uw gebruikers, en webbeacons mogen gebruiken om informatie te vergaren, terwijl advertenties worden weergegeven op Uw website. Uw privacy beleid dient ook informatie over gebruikersopties voor cookie-beheer te bevatten.

Mag dit een gekopieerde tekst zijn of moet ik die zelf schrijven dan, want heb geen idee wat ik er in moet plaatsen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Hiervoor heb je een geweldige Website die zo'n balkje over de Cookies neerzet!

http://www.civicuk.com/cookie-law/index