Hoe schakel ik over naar de oude Marktplaats?

Marktplaats is vernieuwd en het bevalt me niet. Hoe kan ik terug naar de oude?
Als ik op de laptop van mijn vrouw bij de bladwijzers Marktplaats aanklik kom ik wel in de oude versie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Nog niet alle verkopers zijn "over" op het nieuwe systeem van Marktplaats. Ik neem aan, dat dit in de loop van de tijd wel zal gaan gebeuren: ik heb gelezen dat dit in delen gaat gebeuren.
Je kunt dus niet overschakelen naar het oude systeem: iedereen gaat t.z.t. over naar het nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Hey Wen, wat houdt dit dan in? Het nieuwe systeem van MP?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb een link toegevoegd van MP, hoop dat het lukt:
http://mededelingen.marktplaats.nl/view.cfm?page_id=42784 Mocht het niet lukken: bovenaan de pagina van MP vind je een kopje "mededelingen" en dan het eerste item aanklikken.
Ik ben zelf nog op het oude systeem bezig, maar ik heb al gehoord, dat het nieuwe niet prettig werkt, bijvoorbeeld ads plaatsen schijnt anders te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep: linkje lukt ;-)
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ja ik heb het gelezen. Zal wel gefaseerd worden ingevoerd...?
Ik zie iig nu nog niets anders in mijn MP account ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat denk ik ook.

Andere antwoorden (1)

Dat is helaas niet mogelijk, regelmatig veranderen websites hun design en verwijderen het oude design.
Je moet het helaas met het nieuwe design doen.

De bladwijzers zijn waarschijnlijk opgeslagen toen Marktplaats het oude design nog gebruikte.