Je kunt daarvoor een DLNA server gebruiken. Ik gebruik nu Serviio (Samsung TV) maar er zijn er wel een aantal waar je de keus uit hebt.

Een andere veel gebruikte is de PS3 Media Server, dus niet enkel voor de PS3. Heb ik zelf ook een tijdje gebruikt maar werkte wat traag bij grote hoeveelheden bestanden.

Mezzmo is ook erg goed misschien wel de beste maja daar mag je dan ook voor betalen. De eerder genoemde zijn freeware.

WMP heeft ook een DLNA server ingebouwd zitten, ook een optie maar wel beperkt in de mogelijkheden.

Ook is iTunes te gebruiken bevat ook DLNA functionaliteit. Zo zijn er nog wel meer programma's die dat ingebouwd hebben, XBMC en Vuze bv.

Denk zo de meest bekende wel genoemd te hebben. Probeer er een paar uit. Je kunt ze best naast elkaar installeren en dan op het afspeel apparaat (TV) kiezen welke server je op dat moment wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of... je gebruikt gewoon je HDMI kabel

Die moet je inpluggen op je tv en op je laptop ... ALS je een HDMI ingang op je laptop hebt!

Zoniet dan weet ik het niet

Nadeel van HDMI:
HDMI draad is niet echt lang dus je moet je Laptop vlak bij de tv zetten

Groeten,
Cherwin