hoe kan ik veranderen wat de startpagina is van een nieuw tabblad of kan dat niet?

ik bedoel dus niet de startpagina als je internet opstart maar als je een nieuw tabblad opent.

Toegevoegd na 1 dag:
ik bedoel eigenlijk de pagina die opent wanneer ik een nieuw tabblad open (google chrome)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zoek de betreffende internetpagina op die je wilt opslaan in een tabblad. Afhankelijk van je systeem wordt het internetadres bovenin ook in een tabblad weergegeven.
Klik met je rechtermuisknop op dat tabblad en kies voor Tabblad vastzetten. Op deze manier blijft het dus bewaard. (zo werkt het in ieder geval voor Windows Vista).

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit was het antwoord voor vastzetten.

Als je een bestaand tabblad wilt wijzigen moet je met je rechtermuisknop hierop klikken en vervolgens op Opnieuw laden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, bij Google Chrome ten minste wel. Je gaat gewoon naar de instellingen. En dan kun je het aangeven. Bij andere browsers weet ik het niet zeker, maar het lijkt me van wel.