Ik heb nu een website bij websitemaker, maar nu gaat websitemaker stoppen, iemand een alternatief?

Dus: gratis, geen reclame, je moet van alles kunnen toevoegen en achtergronden veranderen. Nu websitemaker dus dicht gaat wil ik dan graag alle informatie kopiëren naar dus een alternatieve site.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Google Sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb van mijn websites Print Screens gemaakt, en die in word gezet. Natuurlijk kun je ze ook in Powerpoint o.i.d zetten hoor!
Een print screen maak je zo:
ga naar de pagina waarvan je een "foto" wilt hebben.
Druk op F11 (dan gaan je taakbalk enzo weg, dan heb je er meer opstaan.)
Druk op print screen, prt scr oid. Vaak bij je cijfers of delete knop.
Ga naar word, powerpoint en druk op plakken of CTRL+V.

Je website's staan dan niet op het internet, maar je hebt wel je oude website, om na te maken.
Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
www.webklik.nl
www.jouwweb.nl
www.simpsite.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je website via html of php gemaakt is? Maar als het geen gebruik maakt van een serverside script taal zoals php, dan zou je naar de huidige website kunnen navigeren met je browser, en dan op CTRL+S kunnen drukken op alle individuele pagina's.

Mocht je heel veel pagina's hebben dan zijn hier ook programmatjes voor (zie bron 1).

Wanneer het een dynamische website is (de content va de site kan aangepast worden zonder handmatig html-code aan te passen) dan zal je via een ftp-client (zie bron 2) de bron-code van de ftp-server moeten halen.
Hiervoor ben je wel gegevens nodig (ftp-host, username en wachtwoord).