Probeer Alice eens, die zijn door de consumentenbond als beste provider verkozen qua prijs/kwaliteit verhouding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld omdat KPN (waar de lijnen uiteindelijk toch overheen gaan) de boel niet open gooit. Zo heb ik ook eens zonder internet gezeten omdat er in mijn wijk nog niemand ADSL had. KPN stuurde me van kastje naar de muur, terwijl uiteindelijk in een centrale in de wijk een knopje (bij wijze van) nog niet aan stond. Je moet net de juiste persoon te pakken hebben en dan geluk hebben, als het echt een probleem is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel ,voor jou het beste antwoord.
Ik wens je een fijn weekeind .
Groetjes van Josephina

Andere antwoorden (7)

Koop een dongle en hoop dat buren draadloos hebben zonder wachtwoord.

Niet legaal, wel gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toeval. 't Is niet alsof ik hier woon of zo, normaal ben ik niet zo vlot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neeee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het dan illegaal? Mag toch signalen ontvangen? Ook in een hotel maak ik hier gebruik van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het hotel is het een dienst die ze leveren. Voor je buren is het inbreuk op een privé netwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat anderen niet weten hoe ze hun boel moeten beveiligen, betekent niet dat je hier gebruik van mag maken, zoals je ook niet zomaar bij iemand naar binnen mag omdat de deur toevallig open staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas staan er vele deuren open. Mag ik dan zeuren omdat ik mijn deur heb laten openstaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk mag je zeuren als iemand zomaar naar binnen stapt door je open deur. Het blijft namelijk jouw woning. Leefden we maar in een wereld waar je je deur open kon laten staan, onafhankelijk waar je woonde, met de wetenschap dat er niemand misbruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dat zou fijn zijn ,de tijd van het touwtje door de brievenbus .Maar helaas ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens. Maar helaas is het in de praktjik anders.
Op het wifi netwerk van de buren.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De goedkoopste manier van internetten is internetten bij een ander zoals op je werk.
Als je wilt weten welke provider, probeer dan de volgende site eens:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je laptop in de lobby van een hotel met gratis wifi. Of in de bibliotheek. En andere (openbare) ruimtes waar gratis wifi ter beschikking van de goegemeente wordt gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een smartphone die ik aansluit op de laptop en gebruik als modem. Voor 10 euro in de maand onbeperkt online; niet het snelst; wel goedkoop..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn al hoop voorbeelden genoemd. Ik wil daaraan toevoegen prepaid internet. Zo hou je de kosten zelf in de hand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je Ziggo niet wilt of levert misschien niet aan jou adres...
Ik heb bij Ziggo de gewone analoge tv aansluiting+telefoon en bij de telefoon zit gratis basis internet!
Dus Ziggo levert het je gratis.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziggo is ook nog eens nooit bereikbaar. De enige telefoon die het doet bij hen is voor bestellen. Zodra je iets wilt weten, wilt doorgeven, of wilt regelen, dan zijn ze niet thuis.