Hoe zet je java-script aan?

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik ben een computerleek. Ik zit nu op youtube en deze geeft aan "Hello, you seem to have JavaScript turned off. Please enable it to see search results properly." Maar goed, ik weet niet hoe dat moet, iemand een idee?

Toegevoegd na 34 minuten:
Bedankt voor de antwoorden. Helaas blijft mijn Computer weigeren om het filmpje op houtube af te spelen. Ook kan ik geen reacties openen hier op GV of antwoord waarderen. Ik heb trouwens IE.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

als Java-script geinstalleerd is draait die op de achtergrond automatisch mee. Dus hoef je het niet aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Firefox staat het bij mij bij Extra-->Opties en dan op het tabblad Inhoud, daar staat letterlijk: JavaScript Inschakelen met een optie om het aan te vinken.

In MSIE, Chrome, Opera, Safari en allerlei andere browsers zit ongetwijfeld ook een dergelijke functie bij de instellingen of opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk bij 'Extra' > 'Invoegtoepassingen beheren' of Java in ingeschakeld. Daar kun je dat zowel in- als uitschakelen.
(Bij IE dan)