Hoe open ik een tabblad in Firefox met 'about:tabs' i.p.v. met 'about:home', wat Firefox sinds dit weekend doet bij mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik neem maar ff aan dat je about:newtab bedoelt ipv about:tabs?

Dus je wilt dat als je een nieuw tabblad opent die about:newtab weergeeft dus die 9 miniaturen vd laatst bezochte websites of vastgepinde websites?

Ga naar about:config en zoek naar browser.newtab.url en verander de waarde naar about:newtab.