Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Acer Aspire One 522. Ik heb problemen met draadloos internet. Er staat dat het wel verbonden is, maar internet doet het niet....???

Weet iemand wat ik moet doen... Ik heb echt geen idee heb er geen verstand van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
547

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan kloppen, heb ik ook weleens gehad. Probeer je wachtwoord is opnieuw in te voeren, misschien helpt dat. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de pc al een jaar oud is zou het kunnen dat de wifi in de pc gecrasht is. dan zou ik hem naar een computer repareer zaak brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben andere draadloze netwerkapparaten op je netwerk datzelfde probleem? Ja? Dan kan je wel verbinding maken met een draadloos netwerk maar is dat netwerk niet verbonden met internet. Kijk dan je router na.

Kunnen andere apparaten wel verbinding maken met internet via hetzelfde draadloze netwerk? Dan probeer je best eens met een ubuntucd of je in ubuntu live modus wel verbinding met internet kan maken. Als dat kan is het probleem softwarematig. Zoniet hardwarematig.

Oplossingen:

Indien hardwarematig: netwerkkaart vervangen.
Indien softwarematig: juiste drivers installeren of windows herinstalleren om de fout te herstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding