Ik zoek een spelletje waar je een huis/kamer moet inrichten. Ong. 3 jaar geleden.. zie beschrijving voor meer info.Weet iemand hoe dit spelletje heet?

Ong. 3 jaar geleden, speelde ik een spelletje (ik weet niet meer waar) maar elke keer als je kwam, had je een ander thema. Dan weer gewoon huiskamer, school, muziek, theater. Je had dan allemaal meubels in die stijl. Het is een plat huis, dus alleen begane grond. Het huis kan ik me herinneren, is een beetje grijs, kijkt van schuinboven af. En er is gras omheen, en een pad naar het huis. Het was wel in 3D. Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen, want ik ben al maanden naar dit spel op zoek! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het niet: sims
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus niet de SIMS? De Sims voldoet aan een groot deel van je beschrijving, maar is niet online en heeft ook niet steeds andere thema's als je inlogt. Er zijn wel verschillende versies van het spel met een ander thema (bijv. SIMS Holiday).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik weet het zeker, het was geen sims! =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien habbo hotel?

Antwoorden (2)

habbo,rabbo,of zo iets www.habbo.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... het juiste antwoord weet ik niet ... maar "habbo.nl" is het zeker NIET ... dat is een torenflat ... en een pedoparadijs ...