Mijn google account word over 29 dagen uitgeschakeld omdat ik 2 maanden te jong ben, wat kan ik doen?

Ik gebruik al jaren een gmail account, totdat ik vandaag mijn YouTube account heb gekoppeld aan een google+ account, daarna probeerde ik mijn mail te checken en kreeg het volgende bericht

'Je kunt je niet aanmelden met dit account en je kunt het account niet gebruiken om toegang te krijgen tot producten of diensten van Google.'

'Je voldoet niet aan de leeftijdsvereisten voor een Google-account. Dit account wordt binnen 29 dagen verwijderd tenzij de opgegeven geboortedatum onjuist was en je kunt bewijzen dat je 16 jaar of ouder bent. '

Echt balen, want ik kan nu ook niet mijn email checken ,inloggen op YouTube en apps downloaden via google play, terwijl ik op 27-11-2012 (over 2 maanden) 16 word...

Kan ik google niet een brief schrijven of ze het voor 2 maanden inactief willen laten maken?

Wat zijn mijn mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
12.9K
peterjbruins
11 jaar geleden
raar ik ben 13 en ik heb gwn google+ en t is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou kunnen dat de regels zijn aangescherpt i.v.m Europese wetgeving en dat het vroeger wel onder de 16 kan, maar alles is weer goed nu, en kan weer normaal op mijn account. Lees mijn reactie op @Kattebelletje voor het hele verhaal.

Het beste antwoord

Je zult een kopie van je ID moeten sturen of een paar centen via creditcard betalen (dan kunnen ze aan je bankgegevens zien dat je oud genoeg bent).

Dus je komt er niet meer mee weg om nu te zeggen dat je ouder bent.

Ander account is vast niet wat je wilt, want dan zit je nog met je Google Play.

Hebben je ouders een credit card, en zijn die bereid dat bedragje over te maken?
Waarschijnlijk gaat het dan wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, het nuttigste antwoord lijkt mij, maar nog even een vraagje, als m'n ouder dan die $0,30 betalen, dan is die leeftijd weer naar 18+ 'gereset', kan ik hem dan weer veranderen als ik over 2 maanden 16 word?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij geen probleem om na je verjaardag je werkelijke leeftijd op te geven.
Als er dan een leeftijdscontrole wordt uitgevoerd wordt jouw account niet aangemerkt als "onder de leeftijdsgrens" dus hebben ze geen reden om iets na te gaan. Ik weet eigenlijk niet hoe Google de bankgegevens interpreteert, ik ga ervan uit dat ze zullen begrijpen dat het om je ouders gaat. (Dit gezien het soort informatie wat Amerika van bankgegevens noodzakelijk vindt). Voornaamste is dat hiermee duidelijk is dat je ouders het goedvinden.
Google heeft die regel niet voor niets, en het zou dan ook niet terecht zijn als je die regel zonder meer zou kunnen ontduiken. Ik heb het probleem nooit gehad, dus ik weet ook niet zeker of dit werkt. Maar mocht het niet werken dan ben je niet slechter af dan je nu bent, dan zal je een nieuw account moeten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gelukt, mijn ouders vinden het geen probleem dat ik een google account heb, het levert juist alleen voordelen op (agenda's delen e.d), maar goed, Ik heb gister de identiteitsbewijs van mijn vader gegeven en vandaag is m'n account weer geactiveerd, over 2 maanden m'n leeftijd wijzigen en alles is weer oke. :D bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alvast gefeliciteerd met je verjaarrdag;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. xD

Andere antwoorden (2)

Ik zou gewoon je geboortedatum even aanpassen tot je jarig bent, het ergste wat ze kunnen doen is als ze ontdekken dat dat niet klopt alsnog je account verwijderen. Dat lijkt me de snelste en meest simpele oplossing.

Als je op safe wil spelen denk ik dat een mailtje sturen naar de klantservice ook wel kan helpen. Je kunt dan vragen of ze de bepaalde services waar jij geen toegang tot hebt misschien kunnen blokkeren, of desnoods even alles tot je jarig bent (al is dat minder handig).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dat zo makkelijk was, had ik dat al gedaan, maar hoe doe je dat? want ik kan hecht helemaal nergens inloggen. Ik was ook lopen zoeken naar hun email maar kon het niet vinden. :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak anders gewoon een nieuwe account aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vraag dit, omdat ik mijn huidige email wil behouden...
maak gewoon een nieuwe account aan en pas de datum aan