Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je jouw eigen website op google laten vinden?

Ik heb een eigen website gemaakt en ik wil daat die te vinden is op google. Maar hij staat er niet op. Zelfs niet als ik de adres invul! weet iemand hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Meestal vind google hem na een tijdje vanzelf wel. Wat je ook kan doen is zelf je site toevoegen, bij URL toevoegen:
http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html
(Lees meer...)
Jaspro101
11 jaar geleden
Dat komt doordat Google eerst moet weten dat jouw website bestaat. Als ze dat niet weten, kunnen ze de website ook niet vinden.

Hoe zorg je ervoor dat Google weet dat jij een website hebt? Door de URL toe te voegen aan Google via google.nl/addurl of door een link te plaatsen op een andere website.

Als Google dan die link tegenkomt, komen ze op jouw website uit en weten ze dat je bestaat.

Zie de onderstaande bron voor meer info hierover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beste een aantal dingen doen:

Je website moet een XML sitemap hebben, zodat zoekmachines je website goed kunnen indexeren.
Je moet Google vertellen dat de website bestaat
Zorg dat je website goede META-data heeft zodat Google deze kan gebruiken voor de titel en omschrijving in de zoekmachine resultaten.

Zie de onderstaande bron voor meer info over het aanmelden van je website bij Google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding