Bij emailberichten kan ik de linken niet meer openen.Eerst lukte dit wel. Rara hoe kan dit? ook niet met ctrl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Kennelijk staan jouw e-mailberichten niet meer in html (Rich Text) maar in tekst zónder opmaak. Dan moet je dat even bij de Opmaak terugzetten naar html.
Amadea
11 jaar geleden
waarschijnlijk heeft dat met je beveiliging te maken.
Je moet de email instellen dat ie de bijlage mag downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hier alleen maar mac's, dus kan niet ff kijken.
Maar uit mijn hoofd staat het bij:
extra -> opties
en dan ergens bij lezen -> automatisch downloaden van....
(kijk even bij opties, daar moet het staan)