Waarom kan mijn computer (belkin wifi usb) geen verbinding maken met internet?

Ik heb dus een belkin wifi usb voor mijn vaste computer. Maar het probleem is dat ik er geen verbinding mee kan maken met mijn thuisnetwerk (beveiligd) van belgacom. Ik kan wel verbinding maken met homespots of andere wifihotspots. Op mijn laptop en ipad etc. Kan ik wel zonder probleem verbinding maken met het internet (daar gebruik ik geen belkin usb voor). Ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor vinden, alvast bedakt ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb je de juiste drivers geinstalleerd voor deze usb stick.
Vermeld hier het P/N nummer of zoek op dat zelfde nummer met google naar drivers. Het komt namelijk wel eens voor dat ze een verkeerde driver cd leveren bij dit soort usb stick`s.

Toegevoegd na 3 minuten:
(UPC heeft een tijdje bij een bepaald modem zo`n soort usb stick geleverd met verkeerde drivers)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de juiste driver geinstalleerd, het probleem is dat hij wel verbinding kan maken met andere wifihotspots en niet met ons thuisnetwerk (beveiligd). Eerst werkte het wel, maar nu werkt het opeens niet meer. Ik heb geen idee hoe dat komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord was dus echt waardeloos, ik sluit hem gewoon om een nieuwe vraag te starten, lol