Kan ik op youtube instellen dat mijn videos standaard in hoge kwaliteit worden afgespeelt?

Ik erger me namelijk wanneer ik een afspeellijst speel. Heb steeds de neiging om naar de computer te lopen en de kwaliteit om te zetten. Dit is nu juist niet de bedoeling van een playlist.
Helaas ben ik nogal een geluidsfreak ;-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
9.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geluidsfreak, hmm? Gooi er wat geld uit en koop CD'tjes/MP3'tjes! Probleem opgelost :-p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan een oplossing zijn... maar het gaat vooral om videos van concertregistraties, remixes, demos etc. Investeren in mp3 en cd's is geen optie. Dat wordt een dagtaak. En dan is de charme van Youtube video/audio/playlist ook ver te zoeken. Bestaat er helemaal geen mogelijkheid om dit te realiseren, dat jij weet?

Antwoorden (1)

meld je aan-->instellingen-->links onder tab "accountinstellingen"zie je "afspelen"-->nu kunt u aanvinken dat hij de beste kwaliteit selecteert voor uw verbinding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas heb je dan nog niet per se de beste kwaliteit, mijn downloadsnelheid ligt rond de 4/5 mb/s en nog doet hij soms 480p...