Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je op een eenvoudige manier de afkomst van afbeeldingen op internet achterhalen?

Ik heb namelijk allemaal afbeeldingen op m'n website gezet. Maar ik ben vergeten om erbij te zetten van welke website ze komen. Weet iemand hoe ik dat op een eenvoudige manier kan achterhalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat kan heel eenvoudig via Google Afbeeldingen. Klik op het fototoestelletje wat daar rechts in de zoekbalk staat, upload de afbeelding die je wilt zoeken en enkele seconden later zie je waar die allemaal op internet te vinden is.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super! Wist ik ook niet
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ideaal, als je eenmaal weet hoe het werkt, kan internet geweldig zijn!

Andere antwoorden (2)

Via google images kun je tegenwoordig op afbeeldingen zoeken. Ga naar images.google.com en klik op het fototoestel. Plak dan de url van een plaatje van jouw website en druk op zoeken. Zo kan je de bron vinden :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast de al genoemde Google Image kun je ook met TinEye naar afbeeldingen zoeken. Werkt op dezelfde manier.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar de trefkans is vele malen kleiner, weet ik uit ondervinding.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding