Hoe kan ik er voor zorgen dat youtube niet meer blijft hangen?

Als ik een filmpje kijk op youtube hangt hij om de 20 seconden vast ik heb mijn computer al vaak zat opnieuw opgestart maar hij blijft maar vastlopen hoe kan ik zorgen dan hij niet meer vastloopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
7.6K

Het beste antwoord

probeer dit eens open een filmpje op youtube rechtklik er op en kijk onder instellingen naar de buffer
misschien moet je die wat vergroten ?
meestal heeft dat hangen of haperen met de verbinding te maken door je buffer te vergroten of misschien zelf te verkleinen werkt het wellicht wat beter
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan zijn dat dit te maken heeft met HTML5. Dit is nog experimenteel. Sommige gebruikers blijken last te hebben van vastlopers.

Je kan dit aan en uit zetten op deze pagina:
http://www.youtube.com/html5

Onderaan (als het inderdaad is geactiveerd) kan je je deelname aan de HTML-5 test stopzetten.

Hopelijk was dit het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is jammer. Bij mij was dat het wel namelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen dat je wil het echt effect hebben, je eerst ingelogd moet zijn met je youtube account. Maar misschien stond het geeneens aan, dan gaat het evengoed niet op.
De nieuwste versie van de Adobe Flash Player downloaden heeft bij mij het vastloopprobleem verholpen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werkte dit niet maar het is de moeite van het proberen waard.
Voordat je een video afspeelt is het verstandig om de geschiedenis/cookies in je browser te verwijderen.
Als dat niet helpt: laat de video spelen en klik dan met je rechter muisknop op het beeld. Klik vervolgens op Instellingen > tabblad Weergave en haal het vinkje vóór Hardwareversnelling inschakelen weg.

Als het probleem daarmee nog niet verholpen is, zit er maar één ding op: zet de video pas aan als, onderin het beeld, het grijze streepje volledig naar de rechterkant is gelopen.
Pieter2011
11 jaar geleden
toen mijn internet traag was deed ik altijd youtube filmpjes helemaal laden en daarna pas kijken (door bijvoorbeeld hem te laten afspelen tot bijna het einde zonder geluid; als hij niet laad als ik hem op pauze zette)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is hij wel helemaal geladen dan(als je een stuk doorspoeld)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohja bij sommige youtubefilmpjes is dat inderdaad als je hem helemaal geladen heb en hem dan kijkt en wil terug spoelen en doorspoelen dan moet die weer opnieuw laden..