Kan iemand mij vertellen hoe je tijdelijk alle e-mail adressen tijdelijk forward naar mijn e-mail adres van Google zodat ik ze gemakkelijk kan lezen ?

op mijn vakantie adres mij brievenbus is thunderbird.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je thunderbird niet aanzet thuis blijven de mails op de servers. Hotmail en GMail kun je van elke pc lezen. Als je provider (b.v. UPC) webmail heeft kun je via die weg ook die mail lezen. Omdat je geen eigen server hebt kun je je mail niet omleiden naar GMail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste webmail kan je ook instellen dat de mail doorgestuurd moet worden. (En omdat dat dan wel op de server staat werkt dat wel,ook als je niet zelf ingelogd bent.)

Andere antwoorden (1)

Dit is een beetje afhankelijk welke emailprogramma je gebruikt. In ieder emailprogramma kan je berichtregels aanmaken. Je zou er 1 kunnen maken die alle inkomende mail → direct gericht aan jouw→doorsturen naar→XXXX@gmail.com

Meestal is een dergelijke functie te vinden onder het menu extra.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je wel je pc aan laten staan en hopen dat hij niet uitvalt of in de slaapstand gaat anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit instellen op je email client is niet echt nuttig ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk moet je de PC aan laten staan. Anders kan dit alleen als je een eigen mailserver hebt, en die moet dan óók aanstaan.