Hoe voorkom ik dat IE9 crashed?

Ik gebruik al een lange tijd met plezier IE9. Sinds een aantal dagen crashed IE9 bij bijna alle websites.
Als ik bijvoorbeeld ga naar
http://www.nu.nl/binnenland/2896561/gewonde-explosie-in-woning-krommenie.html
dan krijg ik de foutmelding:

"
[Window Title]
Internet Explorer

[Main Instruction]
Internet Explorer werkt niet meer

[Content]
Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht...

[Annuleren]
"
en daarna

"
[Window Title]
Internet Explorer

[Main Instruction]
Internet Explorer werkt niet meer

[Content]
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

[Fouten opsporen] [Programma afsluiten]
"

En als ik debug krijg ik:

"
Unhandled exception at 0x672caa76 in iexplore.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00000001.
"
De error treedt ook op in de compatibiliteitsmodus.
Als ik javascript uit zet, dan is het probleem weg.

Ik heb windows 7 64bits en gebruik het webfilter k9.

Ik heb voordat de error er was niks veranderd aan mijn instellingen in IE9 en heb geen programma's geinstalleerd.
Hoe komt die error tot stand? Hoe voorkom ik dat IE9 crashed als ik javascript aan heb staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hallo!

Heb je al geprobeerd IE opnieuw te installeren?
http://support.microsoft.com/kb/318378

En heb je Java up to date?
http://www.java.com/en/download/index.jsp

Ik hoor nog graag!

Groeten,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Java heeft niks te maken met javascript. Toch lijkt het probleem te zijn verholpen met het updaten van Java. Ik hoop dat het zo blijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het update van Java heeft gewerkt!