Waarom is de link van een filmpje wat ik wil plaatsen niet aanklikbaar?

leuk youtube filmpje op site 1, wat ik wil plaatsen op site 2.
ik open een tabblad met site 2.
ik klik op site 1 de link van het filmpje rechts aan, en selecteer "copy".
vervolgens ga ik naar site 2.
daar klik ik op "paste".
vervolgens staat de link wel op site 2, maar is niet aanklikbaar.
graag uitleg hoe het beter kan, in jip en janneke taal.

13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, ik wilde een leuk filmpje van kattekrabbels op het gvf zetten.
Rieneke1
13 jaar geleden
het is inmiddels gelukt isyor, alleen weet ik niet meer hoe :))
bedankt!

Antwoorden (3)

Als je een link klikbaar wilt maken op een forum, moet je er een speciale code aan toevoegen. Op de meeste forums is dit iets van [url]www.site.nl[/url]

Maar dit moet je even nakijken op de site waar je het op wilt plaatsen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Als je de gekopieerde Youtube link tussen die url 'blokjes' zet, kun je die wel aanklikken.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Waarom de min?
Vanuit youtube staat de verbinding er direct onder, en wel onder delen. Dus dan moet het werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
maar dit gaat over posten op een forum, dan moet je vaak een specifieke code gebruiken. Wel een goed antwoord, in de meeste gevallen gebruik je jouw manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, duidelijk, gewoon de3n http code overnemen, dus de link en door kopieren, is dat ook weer opgelost.
Rieneke1
13 jaar geleden
als ik op share klik, krijg ik de keuze tussen short url en hd url?
en vervolgens kan ik het zo te zien op facebook of twitter ed zetten, maar dat is niet de bedoeling? sorry hoor, maar ik ben echt een pc onnozelaar :)
Als de website dit soort linkjes niet begrijpt, gaat er ook niks gebeuren. Sommige websites begrijpen wel html. Dan kun je de link als volgt opnemen: naam die op je website moet