Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik filmpjes op youtube weer gewoon afspelen?

Sinds kort kan ik op Youtube geen filmpjes meer kijken. Dan staat erbij:Je moet Adobe Flash Player bijwerken om deze video te bekijken.
Je kunt Flash Player downloaden via Adobe. . DAn doe ik dat, maar dan werkt het nog steeds niet! Ik heb het al een aantal keer gedownload, maar het werkt nog steeds niet! Wie kan mij helpen??
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
693
Pieter2011
11 jaar geleden
FlashPlayer eerst verwijderen met de Uninstaller, dan handmatig een paar mappen legen, pc opnieuw opstarten en FP weer installeren, volgens onderstaande instructie:
http://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je de flash player niet eerst instaleren?
Pieter2011
11 jaar geleden
Dat is gebeurd, begrijp ik uit de vraag, maar toch werkt het niet. Dan is er maar één manier om het programma weer draaiende te krijgen: alles grondig verwijderen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zegt in je vraag er niet bij of je al een keer je computer helemaal hebt afgesloten en opnieuw hebt opgestart.
Zelf heb ik het probleem dat jij beschrijft ook al twee keer gehad. Toen heb ik de instructies van de helpsite van You Tube opgevolgd en ook de nieuwste versie van Adobe Flash Player gedownload. Dat leek in eerste instantie niet te helpen, maar nadat ik mijn pc helemaal had afgesloten en opnieuw had opgestart was het probleem verholpen.
Ik hoop dat dit ook bij jouw helpt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst de oude flashplayer(s) volledig te verwijderen met het speciale uninstall programma van adobe. PC herstarten daarna de flashplayer opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding