Is er een provider die een prepaid bel en sms heeft met ee onbeperkt internet bundel ?

ik vraag me af, ik bel eigenlijk nooit en als ik sms is het meestal naar het buitenland, maar is er een provider die mij gewoon prepaid laat bellen en sms'en met daar naast een internet bundel zodat ik overal ter alle tijden gewoon kan What's app'en want ik denk dat 250 mb niet genoeg is als ik Redelijk veel praat met redelijk veel mensen ? ik heb niet echt veel geld maar van mijn moeder weet ik dat zij voor alleen 2 euro onbeperkt internet heeft maar zij heeft dan ook een abbo o .o Iemand die raad met dit weet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ik ben ook al een tijdje naar zoiets gezocht maar ik ben ermee gestopt want ik kreeg niets gevonden
dus ik denk dat dit er niet is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat dat bestaat. Het is namelijk niet interessant voor de provider tenzij je bereidt bent om een groot bedrag daar voor neer te leggen zeg: 100,00 p/m.. Een provider profiteert het meest van overschrijding van je tegoed. Dan ga je namelijk weer opwaarderen. Was het voorheen bellen (wie doet het nog?) is het nu mobiel internet. Ze maken jou eraan 'verslaafd' er hengelen je portemomaie leeg. Wees wij en beperk je gebruik en overwin zo de provider dan hou je geld over voor andere leuke dingen.