Hai, ik speel een soort nep-habbo op internet maar de laatste tijd krijg ik mezelf niet ingelogd, ligt dat aan de site of mijn pc?

zou dit kunnen komen door het spel, de site of mijn pc?? ik speel btw beta.mexinhotel.nl owja en ik het spel loop ik ook steeds vaker vast, dat laatste kan aan aan hun nog niet helemaal geïnstalleerde server liggen
(K)

Toegevoegd na 5 minuten:
ik typ het niet verkeerd, en geef natuurlijk geen gegevens weg of dergelijk, ik gebruik ook niets wat ik op een andere site als gebruikersnaam of wachtwoord gebruik, maar het is meer je komt er wel op op de me site maar je kan niet naar het hotel zelf.

Toegevoegd na 19 minuten:
bots dat ga ik echt niet doen, ik ben vip dus heb echt geld betaald maar het wisselt echt vanmiddag kon ik spelen tot 4 toen liep ik vast dus wou gaan re-loggen en toen kon het weer niet en nu kan ik er weer wel op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Het kan natuurlijk zijn dat je je gebruikersnaam of wachtwoord verkeert typt, maar het lijkt mij logischer dat het aan de site ligt. Nep-Habbo's zijn vaak heel onbetrouwbaar. Geef dus nooit je wachtwoord of andere gegevens van jezelf weg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey,
Ik speel zelf ook dat hotel.
Ze zijn met een nieuwe server bezig dus het kan de komende dagen of weken wat slomer lopen.
Het kan ook zijn dat er enkele accounts verdwenen zijn.
dan zou ik even een nieuwe aanmaken als ik jouw was.
Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat licht aan de site.
ik speel zelf rabbo en dat hotel.
bij rabbo zijn ze ook bezig met een nieuwe server en daar ook.
je moet niet bang zijn.
alles komt goed hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan liggen aan de server van die holo hotel vaak worden holo hotels gerunt op gewoonen computers