zit het er aan te komen dat je door heel nederland wifi heb? waar je ook loopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ziggo wilt van elke modem een hotspot maken. Dat betekent dat je bij iedereen met een Ziggo modem wifi zult hebben. Dat gaat dus niet lukken in het bos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, gemeenten vinden het veel te duur.
Ook in afgelegen gebieden (als je daar in Nederland al over kunt praten) zoals bossen, duinen, biesbosch, veluwe enz. zal het niet gebeuren omdat de routers maar een kort bereik hebben.
In de link zie nog uitleg en een aantal projecten die hierover lopen.