Ik wil mijn WPA-PSK code veranderen in wep (zie foto) Hoe doe ik dit?

..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je dat, WEP is verschrikkelijk onveilig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De WPA-PSK2 versleuteling is beter dan de WEP versleuteling.
Ik zou het niet veranderen.
Kimath
13 jaar geleden
gewoon op WPA houden, zoals andere mensen al zeiden.

Antwoorden (1)

Om te beginnen moet je zorgen dat het woord "WEP" verdwijnt door op het pijltje te klikken. Kies voor WPA-PSK.Ook het woord OPEN moet weg. Daar moet iets anders komen te staan (encrypted?).Vervolgens tik je je nieuwe wachtwoord in bij Key1 en nog een keer bij Confirm1. En dan opslaan.
escape