Firefox doet sinds een paar dagen erg vreemd: sites laden zonder layout en mijn googlepagina laat de gadgets niet zien. Wat kan ik eraan doen?

Sinds een paar dagen heb ik problemen met Mozilla Firefox. Ik denk dat ik een soort virus heb, maar mijn (goede!) virusscanners vinden niks. Het zit hem ook alleen maar in Firefox.

Veel sites laten niet de normale layout zien, maar alles zwart-wit en ongeordend (zie bijlage voor voorbeeld). Een paar dagen geleden was het ook zo dat er steeds van willekeurige woorden op webpagina's hyperlinks waren gemaakt naar spamsites, maar dat is nu - voor zover ik heb gemerkt - voorbij. Verder is het zo dat mijn google-startpagina de gepersonaliseerde gadgets niet laat zien of alleen gedeeltelijk.

In Internet Explorer heb ik deze problemen niet, maar ik wil natuurlijk dat Firefox het gewoon doet.

Wie weet raad? Ik heb de cookies al verwijderd, maar zoals ik al had verwacht heeft dat niets opgeleverd. Ik heb ook allerlei programma's voor het verwijderen van computertroep gedraaid. Maar waarschijnlijk moet ik ergens in ingewikkelde instellingen gaan wroeten en daar heb ik niet genoeg kennis van...

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Hallo!

Ik heb dit een paar keer eerder mee gemaakt, vaak als je alleen maar tekst en invul vakjes ziet, heeft de website vaak de CSS pagina niet goed geladen is dat weer over als je op F5 drukt.

Voor jou gaat dit niet op, Firefox heeft hier een artikel over geschreven voor mensen met het zelfde probleem als jou.
hier onder de link:
http://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-kan-geen-websites-laden-andere-browsers-wel

Er wordt op deze pagina stap voor stap uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en hoe je deze uit/aan zet of wijzigt.

hopelijk heb ik je zo op weg geholpen, anders dan hoor ik het nog graag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Bartcho!
Dank je wel voor de moeite die je hiervoor hebt genomen. De pagina die je aangaf ziet er goed uit en als ik dat eerder had gezien, had ik mezelf veel moeite kunnen besparen. Wat ik nu heb gedaan is de browser opnieuw installeren zónder mijn persoonlijke gegevens te back-uppen en terug te zetten. Kennelijk zat daar ergens een foutje in. Ik zal die pagina opslaan voor een eventuele volgende keer dat ik dit probleem weer heb. Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (1)

probeer deze
haal firefox eraf
zodat internet explorer weer standaard wordt
mag je ook vooraf al doen
ga daarna na start
instellingen
internet opties
geavanceerd
en stel je browser op nieuw in
even surfen om ww,s ed weet in te vullen
voor de sites die je gebruikt

en daarna firefox er weer op

hopelijk heb je hiermee succes
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie! Maar helaas heeft het niets geholpen :(