Hoe komt het dat niet iedereen dezelfde zoekresultaten krijgt in Google?

Dit naar aanleiding van een vraag van mmm "Bestaan er woorden van 5 karakters die niet door Google geïndexeerd zijn?"

Als ik op de pc's hier via google zoek naar vermeldingen van f3hh5 dan krijg ik 0 resultaten.

mmm krijgt hier weer 15 resultaten op.

Hoe kan dit?? Waar zit dit resultaat verschil in?

Toegevoegd na 1 minuut:
Alle soorten instellingen bij geavanceerd al gebruikt btw.
Zoals SafeSearch.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik heb het al gevonden. Vraag gesloten :p
(sjips moet wachten.....)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Zet de zoek URL's (dus na de enter ingedrukt te hebben) eens naast elkaar. Er zal vast een verschil zijn, waaruit je kan opmaken waardoor het resultaat anders is.

Toegevoegd na 30 seconden:
Ik krijg overigens ook nul resultaten en gebruik Firefox en www.google.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het al gevonden. Ik had dacht ik alles uitgeprobeerd maar heb er 1 gemist ;-) Als je 'f3hh5' zoekt in het vakje 'met de exacte woordcombinatie', dan krijg ik nu 28 hits. Domme ik :p +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan gebeuren toch? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mja, stom eigenlijk al die functies :p
Geef gewoon die zoekresultaten! haha
Door persoonlijke zoekresultaten kunnen zoekresultaten verschillen in Google.

Dit werkt met cookies, een google-account is dus niet nodig.