Bestaan er woorden van 5 karakters die niet door Google geïndexeerd zijn?

Met karakter bedoel ik alleen cijfers en/of letters.
Bijvoorbeeld: 2ikajx. Maar dan korter ;).

Toegevoegd na 15 minuten:
(Deze vraag bij GV zelf dan uiteraard even uitgesloten, want GV wordt ook geïndexeerd.)

Toegevoegd na 1 uur:
@beerg:
1e woord: 2 hits.
2e woord: kan ik niet googlen... Het -teken wordt niet meegenomen. Maar ik had 't ook over cijfers en letters; het -teken is geen cijfer of letter.

Toegevoegd na 1 dag:
@Beerg:
Vreemd... Ik krijg er 16 hits. Ik heb wel 'Filter mijn zoekresultaten niet' bij ' Google's SafeSearch' uitgeschakeld, jij ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan in ieder geval geen woorden van 5 letters die uit 6 tekens bestaan (zoals 2ikajx).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet ik; dat was maar een voorbeeld van wat ik met karakters bedoelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd... Zie mijn aangepaste antwoord. Bij nog nog steeds 0 hits. Google is dus Google niet??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net even weer geprobeerd. Krijg dan nu 3 hits. Kan het enigszins provider afhankelijk zijn?
Safe uit en gezocht op 'met alle woorden' in Google geavanceerd.

Het beste antwoord

Bestaan er zat. Eerste poging 0 hits!

8j6r3
-0oku

Toegevoegd na 1 uur:
Dat is ook vreemd dan mmm... Want ik krijg met Google nog steeds 0 hits....
Zoekscherm toegevoegd.

Toegevoegd na 1 dag:
Ook bij deze 0 hits, bij mij dan haha. f3hh5

Toegevoegd na 2 dagen:
Gezien de test die er afgelopen dagen uitgerold zijn hier stel ik mijn antwoord bij. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat er nog karaktersets van 5 letters en/of cijfers niet geïndexeerd zijn.
Het zijn er ook nogal wat om uit te proberen :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar misschien is er een slimme methode om 't ook te bewijzen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mail google? haha.... Tja geen idee, een zoekmodule programmeren? Ik kan dat i.i.g. niet.

Andere antwoorden (1)

x3q51

Toegevoegd na 6 minuten:
Het maakt niet uit wat voor antwoord je geeft.
Binnenkort zal de pagina waar jij het antwoord op geeft dan ook weer op google staan.