Ik heb babylon toolbar op mijn computer geregen. En ik krijg het er niet af. Kan iemand mij helpen om het eraf te halen? Ik wil google gebruiken

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet niet of het bij u hetzelfde is maar ga is naar google en dan staat er rechts of linksboven een tekentje van een huisje, Klik daarop met je rechter muisknop dan op: ''Startpagina toevoegen of wijzigen'' en dan kunt u ervoor kiezen om google als enige startpagina te gebruiken. Zo is het bij ons tenminste ;) Groetjes!

Met de rechtermuisknop op de snelkoppeling op het bureaublad, en dan eigenschappen, algemeen, en daar staat dan een tekstvak met de beginsite.

Ga in de adresbalk naar chrome://chrome/settings/ Halverwege staat "Instellen welke zoekmachine wordt gebruikt bij het zoeken via de omnibox." Kies daar voor Google.

Vergeet niet je babylon toolbar te verwijderen van het systeem. Dit kan via controle paneel - software. Wanneer je dit nml niet doet zal je startpagina binnen no-time weer op babylon search staan. De overige suggesties helpen je wel met de juiste pagina instellen.

Klik in Internet explorer op het tandwieltje (IE9)of op het pijltje achter 'extra'(IE8). Klik op 'internetopties' en selecteer 'programma's'. Klik op 'invoegtoepassingen beheren', vervolgens op 'zoekmachines'. Kijk nr Babylon. Is dit als standaardinvoegtoepassing ingeschakeld (zie je in kolom 'status' ) dan dient dit eerst verwijderd. Klik dan op 'google' en 'als standaardinvoegtoepassing gebruiken'. Klik dan op 'babylon', vervolgens verwijderen en 'sluiten'.

Bronnen:
Computer Easy

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100