Goeiendag, heeft iemand een link naar de volgende artikelen? Hulp stel ik zeer op prijs

*Horngren 2003 – cost accounting a mangerial emphasis
*shield 1995 - an empircal analysis of firms implementation experiences with activity based costing, fosfer *swenson 1997 - measuring the succes of activity based cost management and its determinants
*kennedy en affleck graves 2001 - the impact of activity based costing thechniques on firm preformance

Ik heb zelf gekeken ,maar helaas kan ik de artikelen niet terugvinden op verschillende zoekmachines of tegen betalingen als 25 euro per artikel. Wat een beetje gekkenwerk is. Ik hoop dat iemand de artikelen kan vinden zou echt heel erg helpen

Met vriendelijke groet,

Toegevoegd na 42 seconden:
*Horngren 2003 – cost accounting a mangerial emphasis
*shield 1995 - an empircal analysis of firms implementation experiences with activity based costing,
* fosfer enswenson 1997 - measuring the succes of activity based cost management and its determinants
*kennedy en affleck graves 2001 - the impact of activity based costing thechniques on firm preformance

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Amadea
12 jaar geleden
Waar ben je in het Nederlands nou naar op zoek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zijn het boeken ofzo

Antwoorden (1)

Horngren 2003, hier online te lezen. Ik weet niet of je dat wat vind?
http://www.pearsoned.ca/horngren/f_cost3.html