Hebben de kleuren van de (nieuwe) tabbladen in mijn browser een betekenis? Zoja, welke?

Soms is het (nieuwe) tabblad groen, soms geel en soms paars.

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: dank voor de antwoorden en de reacties!

11 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Welke browser gebruik je dan?
Antoni
11 jaar geleden
Dat lijkt mij niet zo relevant. Wie het herkent, weet (misschien) het antwoord. Wie het niet herkent, zal ook het antwoord niet weten, toch?
Amadea
11 jaar geleden
Besef dan wel dat de kans dat iemand het weet aanmerkelijk kleiner is dan wanneer je dat wél vermeldt. Want lang niet iedereen gaat direct een nieuwe versie in gebruik nemen...
Amadea
11 jaar geleden
Als het over Explorer gaat heb je hier misschien wat aan: http://www.goeievraag.nl/vraag/tabbladen-internet-explorer-ineens-groen.60790
Antoni
11 jaar geleden
Ja, dankjewel! Daar heb ik wat aan!

Het beste antwoord

als jij op een website zit, en je klikt daar een link aan, wordt deze gopend in een nieuw tabblad. Volgens mij geven de kleuren aan welke tabbladen bij elkaar horen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Het beste antwoord! Kort en duidelijk. Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Dat heeft te maken met de duurzaamheid van de website, groen is goed, rood is slecht.
Flock is daar goed in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Een rood tabblad heb ik in mijn browser nog nooit gezien.
Antoni
11 jaar geleden
Wat betekenen nu geel en paars?