Kan je bij Hotmail instellen dat je mails in de map Ongewenst om de zoveel tijd worden geleegd uit zichzelf?

Ik krijg heel vaak mailtjes die ik niet wens te hebben in mijn ongewenste mail box, ik zet die mail adressen in de lijst met geblokkeerde afzenders, maar er komen dan de zelfde mails binnen op een ander adres.
ik moet bijna elke dag dat ding wel legen, dus kan dat ding er zelf niet voor zorgen dat ie leeg blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Nee dit kan niet jammer genoeg. Het zou wel een goed idee zijn voor de Hotmail mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ongewenste e-mail wordt automatisch in de map Ongewenst geplaatst, waar deze na tien dagen wordt verwijderd.
Wat heb jij er op tegen om die mailtjes ongezien tien dagen daar te laten staan? Het wordt dus wel automatisch verwijderd, alleen niet direct.

In plaats van de afzender kan je ook het hele domein blokkeren. Dat scheelt misschien ook op de hoeveelheid.
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Door alleen het gedeelte van het e-mailadres wat na het apenstaartje komt in te vullen bij Geblokkeerde afzenders. Als je bijvoorbeeld veel spam krijgt van verschillende adressen van hetzelfde bedrijf, dan blokkeer je op die manier álle mail die van dat bedrijf komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea, ik zal dit ook uitproberen...Want ik ben van mening dat als je mail blokkeert, dit dan ook werkelijk geblokkeerd moet zijn!
Als het te veel is klik rechts op de map en dan krijg je optie map leegmaken en is alles in ene weg