kan ik een advertentie die ik bezocht heb terughalen op de laptop terwijl deze inmiddels verwijderd is?

Apple laptop, in de berichten geschiedenis kan ik bezochte pagina's weer naar voren halen.
Kan ik een advertentie die ik in het verleden bezocht heb maar die op internet inmiddels verwijderd is, nog in zijn ' oude' vorm terug vinden op mijn laptop ? In geschiedenis kan ik advertentie terug vinden maar zodra ik erop klik geeft hij aan dat betreffende pagina verwijderd is
Ik ben benieuwd....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan helaas niet. Wat in je geschiedenis bewaard wordt is een link naar de oorspronkelijke pagina. Als de oorspronkelijke pagina niet meer bestaat, werkt de link er naartoe helaas niet meer.

Dat het een Apple laptop is, doet eigenlijk niet ter zake. Het zal op geen enkele laptop meer zichtbaar zijn.