Hoe komt het dat andere mensen niks op mijn wall op facebook kunnen posten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit heb ik zelf ook een keer gehad.

Dit kwam omdat ik toen (bij een spel van facebook) berichten alleen voor bepaalde mensen zichtbaar wou maken. Toen ik dit als standaard had ingesteld (omdat ik het niet elke keer weer wou veranderen), bleek achteraf ook dat alleen die mensen op mijn wall konden posten.

Misschien dat je hier wat aan hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wellicht dat je via deze link, het ook aan kunt passen:

http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy