Met zo een auto. Die maakt automatisch elke paar meter een foto.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Ik heb hem ook zien rijden door ons dorp, maar niet alle straten staan erop.

Andere antwoorden (3)

Opnemen, beeldje voor beeldje en dan als een tekenfilm achter elkaar leggen en afspelen in het programma, streetview...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijgevoegde bron geeft je de benodigde informatie.

De basis is dus inderdaad een auto met een camera
op het dak. Deze auto rijdt door alle straten en stopt om
de 10 meter om een 360º-foto te maken (panoramafoto),
welke later aan Google Maps toegevoegd wordt om met
behulp van het gele mannetje (pegman) te worden bekeken in de straat die jij wilt (indien beschikbaar uiteraard).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een auto die overal foto's van maakt. Door dat de foto's van alle kanten zijn gemaakt kan je op internet op de plaatst waar de auto stond rond kijken en alles zien.