Weet iemand waar ik het bestand van een vrij grote, blauwe, speciale, nee-schuddende smiley kan vinden?

Ik had op MSN een, zelf ooit ergens op internet gevonden, vrij grote, blauwe nee-schuddende smiley. Hij heeft blauwe sprietjes op zijn/haar treurige kop, die langzaam net na de nee-knik-beweging mee bewegen. Ben hem met een update en computercrash kwijtgeraakt en kan hem niet zelf op internet weervinden. Ik word zo lekker melancholiek en ook vrolijk van het ding.
Herkent iemand deze smiley en heb je dan een link voor me?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Op de 2e bladzijde rechts onder staat er eentje als je die download krijg je mapje.