Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb af en toe geen draadloos internet, weet iemand raad ? Als de router van de stroom haal en dan weer inplug wel.

Regelmatig moet ik de router van het elektriciteitsnet halen en dan de stekker terug plaatsen, dan kan ik verbinding krijgen, enkele seconden is reeds voldoende.
Het ip adres dat ik dan zie op de pc is dat van de router, niet dan van telenet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
829

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk ligt het probleem bij jouw provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad. Bij mij was het de router die stuk was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had exact hetzelfde probleem. Het is waarschijnlijk een teken dat je router aan het einde van zijn latijn is.

- Je kunt nog proberen om online de laatste drivers te vinden voor je router om te zien of dat nog helpt (soms verhelpt dat bepaalde bugs).
- Je kan ook dubbelchecken of het je router is door je router er tussen uit te halen en je internetmodem direct op je PC aan te sluiten en kijken of het probleem blijft gebeuren. Waarschijnlijk niet.

Als de twee bovengenoemde dingen het vermoeden dat de router er geen zin meer in heeft, bevestigen, dan zal je helaas uit moet kijken naar een nieuwe router.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding