Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het niet interessanter zijn om een top 5 te hebben met de mensen die de meeste beste antwoorden gaven?

Nu hebben mensen veel punten, maar het aantal zinvolle antwoorden dat sommigen geven is minimaal. Goed idee voor een andere top 5 of niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goed idee ik heb er echter een probleem mee. Ik kan me het hypothetische geval voorstellen dat iemand een antwoord geeft en dat is toevallig de beste. Dan staat hij op 100% dit soort mensen staan dan prominent in die top 5. Of je geeft 2 antwoorden en 1 is beste. Kortom het verschilt heel erg bij beginners dan bij oudere gebruikers. Misschien is het leuker om zo'n top 5 te maken van beste percentage van mensen boven niveau 3 of iets dergelijks. Maar wel een goed idee ben benieuwd wat de makers hiervan vinden. Heb het al wel vaker gehoord. Of misschien nog een ingewikkeldere formule maken die ook rekening houdt met het aantal antwoorde. Iets in de trand van beste antwoord / totaal antwoord * aantal antwoorden (en dan afronden). Maar leuk idee stoelt meer op betere antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Strak plan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste mensen kopieëren van het internet, dus zou het dan een wedstrijd worden wie het snelst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En wie beoordeelt dit dan?
Want dan krijg je dat probleem weer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding