nee, ligt niet aan facebook op dit moment. ik kom er zonder problemen op.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Me too...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook, maar als ik van account verander, naar die van mijn zoontje of vrouw, kom ik er ook niet meer in. Als ik dan terug wil naar mijn eigen account, blijkt ook dit onmogelijk te zijn. Kan nu al ruim 3 uur niet meer op Facebook.
als je 2 of meerdere keren verkeerd wachtwoord hebt ongevuld kan, het vastlopen en logt hij dus niet in, heb ik ook al is gehad. computer al aan en uit gedaan?