Java doet het niet meer na update, wat kan het probleem zijn?

Ik heb een aantal dagen geleden mijn java geupdate.
Dat was Java 7 update 5.
Telkens als ik het internetspelletje (Gosupermodel) wil starten en mijn Garderobe in wil. Laad hij niet maar krijg ik een grijs beeld. Weet iemand een oplossing hoe ik mijn java weer aan de gang krijg?

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Oude Java terug gezet;
- Heel java verwijdert en opnieuw geinstalleerd;
- Java caches leeggemaakt;
- Java in internet opties in- en uitgeschakeld.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Pieter2011
11 jaar geleden
Misschien is het wel de makkelijkste en snelste oplossing om je pc met Systeemherstel een weekje "terug in de tijd" te zetten.

Het beste antwoord

Ik heb er even mee gespeeld; ik kreeg ook een grijs beeld maar omdat bij mij een link door een advertentieblokker niet werd opgehaald. Heb je niet toevallig zoiets aanstaan? De site is trouwens wel beretraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Wanneer ik mijn gb open, heb ik daar nooit een advertentie staan, alleen bij mails.
De site is soms inderdaad erg traag, dit komt doordat zij een te lage server hebben en er teveel meiden op spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet om een advertentie, maar om websites niet je blokkeert. En als die website toevallig ook advertenties levert voor andere websites werkt het niet.