ik heb een gratis website gedownload, maar nu open ik de index en dan wordt ik direct doorgestuurd naar google.com wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je misschien HTTrack?

Antwoorden (1)

Wat bedoel je precies met een website gedownload?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een website layout gedownload
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In html, php? Kun je anders de inhoud van de index.html sturen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in html ik heb die inhoud al laten controleren helemaal niks fout..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet specifieker kunt/wilt zijn kan je ook niet verder geholpen worden