Welke NRC-app moet ik kiezen?

Ik wil de NRC op mn iPad kunnen lezen en ben daartoe naar de Appstore gegaan. Nu zie ik twee app's voor iPads beschikbaar. Eentje met een zwart icoon met rode pijl en een ander met een afbeelding van de krant erop. Ik denk dat de ene app ouder is dan de andere en dat ze kennelijk gewoon naast elkaar bestaan. De waarderingen zijn voor beide hetzelfde. Kan iemand mij vertellen welke ik het beste kan nemen en de keuze beargumenteren? Ik moet ervoor betalen dus wil meteen de beste keuze maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

De app met het plaatje van de krant is de app van NRC.
De app met het icoon met de rode pijl is de app van NRC.next

Het zijn dus apps van 2 verschillende kranten.

Toegevoegd na 34 seconden:
NRC krant: http://itunes.apple.com/nl/app/nrc/id457869501?mt=8
NRC.next: http://itunes.apple.com/nl/app/nrc.next/id400732628?mt=8

Toegevoegd na 2 minuten:
Ah, je bedoeld waarschijnlijk deze app: http://itunes.apple.com/nl/app/nrc-handelsblad/id344459665?mt=8

Die is ook NRC Handelsblad, maar online gezet door een andere ontwerper, deze is van Graphicart eService, de 2 die ik eerder noemde zijn van NRC Media zelf.
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit lijkt me ook niet het juiste antwood. NRC Next heeft een zwart icoon, met een rode cirkel. In die rode cirkel staat dan een WITTE pijl.
Bij de icoon die ik bedoel (zwart met RODE PIJL), staat: NRC Handelsblad.
Kimath
11 jaar geleden
ik zag het net ook, ik heb net een toevoeging gedaan met volgens mij hetgene dat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, dat verduidelijkt de zaak al een beetje. Nu nog een antwoord op de vraag welke het beste is. Dankjewel tot zover.
Kimath
11 jaar geleden
Je kunt dus kiezen tussen NRC Handelsblad en NRC.next
ik zou zelf voor degene gaan van NRC Media zelf, niet degene die bij de toevoeging staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom? Omdat je denkt dat die beter is?
Kimath
11 jaar geleden
Omdat het van het bedrijf zelf is, en niet van een third party developer. Ik haal iets liever bij het bedrijf zelf, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Voor zover ik kan zien zijn ze volgens mij identiek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je hulp!

Andere antwoorden (1)

Het zijn schermafbeeldingen, als je de blauwe balk doorschuift, verschijnt er nog een. Je kunt kiezen voor de dagelijkse of wekelijke variant. De App is echter hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is echt alleen maar keuze tussen twee APPS. Van een blauwe balk is geen sprake in de Appstore. Ben je niet in de war met de situatie BINNEN een van deze apps?