YouTube laadt heel langzaam na nieuwe installatie Windows (7). Hoe kan dit?

Sinds ik Windows (7) opnieuw geïnstalleerd heb, laadt YouTube (en overig video sites ook) heel langzaam. Na een tijdje begint de video, maar deze speelt maar 2 sec. en dan laadt hij vervolgens weer 10 sec. enz. Wat kan ik hier aan doen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Er zijn wat dingen die je kan proberen:
- Een andere browser bijvoorbeeld google chrome.
- Onderaan een filmpje op youtube kun met een soort wieltje de kwaliteit veranderen.
- Wordt er op een andere computer of op dezelfde computer iets groots gedownload?

Ik heb toevallig ook net een nieuwe installatie van windows 7 maar ik heb meteen google chrome gedownload. Internet Explorer is langzaam bij mij.