Hoe zet je het direct openen van je opgeslagen foto's, via google chrome, uit?

Als ik een afbeelding op internet heb gevonden en ik sla hem op, op mijn computer, download hij hem (via google chrome browser) en daarna wordt het bestand direct geopend in mijn windows fotogalerie. Nu wil ik dit uitzetten, maar ik heb geen idee of dit kan, en hoe dit zou moeten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Als je op Opslaan hebt geklikt, verschijnt er een balkje onder in beeld, net bovenop de Start-balk. Daar staat op welke eventuele naam je de afbeelding hebt opgeslagen. Naast die naam, dus helemaal rechts van het vakje, staat een pijltje. Daar moet je op klikken, en dan komen er keuzes te staan, met helemaal bovenaan "Openen wanneer gereed" met een vinkje ervoor. Klik op die keuze, het vinkje verdwijnt, en je probleem is opgelost.