Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rtlgemist werkt niet meer op mijn computer.. Hoe precies (stap voor stap) wis ik C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds van mijn computer??

Sinds een paar dagen werkt Rtlgemist niet meer op mijn computer. Hij heeft aan "sorry er gaat iets mis". Wat er mis gaat? Geen idee. Nu heb ik ergens gelezen dat het misschien helpt als ik bestand C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds van mijn computer verwijder, maar ik ben echt een enorme leek wat computers betreft en ik heb dus ook geen idee hoe en waar ik dit bestand moet vinden (heb computer al doorzocht, de c-schijf enzo, maar kom het nergens tegen), dus kan iemand mij hier misschien uitleggen hoe ik dit kan aanpakken?
Alvast mijn eeuwige dank! ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Program data is waarschijnlijk een ontzichtbare map bij jou.
In bron staat link om bestanden zichtbaar te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, volg deze stappen.
1: ga naar een willekeurige map.
2: druk op "bestand"
3: druk op map en zoek opties
4: hier moet je even zoeken, maar ergens staat: toon verborgen bestanden. Klik dit bolletje aan. *let op, dit staat in een lijst*
5: ga naar de C schijf
6: ga naar progamdata
7: ga naar microsoft
8a: klik op het bestandje ( of mapje) playready, maar open het niet. Druk op de rechtermuisknop en dan op verwijderen. Als je alleen mrprhd.hds wilt verwijderen, lees dan stap 8b.
8b: ga naar playready. Klik 1 keer op het bestand dat je wilt verwijderen, en dan op de rechtermuisknop. Druk nu op verwijderen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding