Wat is "betrouwbaar" precies? Ze zullen de boel echt niet bedotten, maar ik heb de indruk dat de zaken heel wat mooier worden voorgesteld, dan dat ze in werkelijkheid zijn.
- Sommige acties kun je wel enthousiast gaan aanklikken, maar dan verschijnt de mededeling dat je je niet meer kunt inschrijven. Slordig!
- Je moet je registeren, en daar ben je wel een kwartiertje mee bezig. Ze willen echt alles van je weten. Email, inkomen, opleiding, gezinssamenstelling en ga zo maar door. Wil je dat echt?
- Sommige acties zijn alleen maar reclame; de Typex actie daar kom ik niet doorheen. Popups met onbegrijpelijke filmpjes, en als ik die wegklik word ik doorgestuurd naar YouTube.
- Je moet soms je spullen zelf ergens af gaan halen.
- Je wordt aangemoedigd om allerlei kortingscouponnen te gaan uitdelen aan je vrienden. Stellen je vrienden dat zo op prijs? Word je nog serieus genomen als je altijd met kortingsbonnen loopt te leuren?
- Op de Duitse site mag je de Philips AirFryer uitproberen. Maar na 6 weken moet je hem terugsturen, in de originele onbeschadigde verpakking. Je MOET je bankrekeningnummer geven, als extra zekerheid. En na het testen mag je 'm kopen met korting. Dit is geen testen, maar gewoon een kortingsactie.
- Hoe groot is de kans dat je wordt ingeloot, als er 10 testers worden gevraagd, en er zijn 500 inschrijvers? Zijn er wel genoeg acties?
Als je je geen zorgen maakt om je privacy, en je wilt, zonder er al te hoge verwachtingen van te hebben, het voor de lol eens uitproberen, dan kun je je best inschrijven. Maar mijn indruk is, dat het allemaal veel te rooskleurig wordt voorgesteld. Succes!