Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie controleren de via panaramio in google earth geuploade foto s ,of de coordinaten kloppe?

OOk in streetvieuw kun je gebruikers fotos plaatsen, maar wie kijkt of de foto wel overeenkomt met de werkelijke plaats?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik, jij, wij allemaal doen dat. Je kunt er bij Google melding van maken dat een foto incorrect of misplaatst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord man kwam met een begrijpelijk antwoord in het engels.Echter ik ga voor de antwoorden in het nederlands

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat dat te controleren valt....
Ik zou dus ook niet mijn hand in het vuur durven steken dat het allemaal exact klopt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Photo names, file names of photos or the location description of a photo are all controlled not by Google Earth, not by Panoramio, but by each individual user of Panoramio. The best means is to leave a comment on their photo page and make use of the "Misplaced? Suggest new location" link on each photos page."
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding