wie controleren de via panaramio in google earth geuploade foto s ,of de coordinaten kloppe?

OOk in streetvieuw kun je gebruikers fotos plaatsen, maar wie kijkt of de foto wel overeenkomt met de werkelijke plaats?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik, jij, wij allemaal doen dat. Je kunt er bij Google melding van maken dat een foto incorrect of misplaatst is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord man kwam met een begrijpelijk antwoord in het engels.Echter ik ga voor de antwoorden in het nederlands

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat dat te controleren valt....
Ik zou dus ook niet mijn hand in het vuur durven steken dat het allemaal exact klopt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Photo names, file names of photos or the location description of a photo are all controlled not by Google Earth, not by Panoramio, but by each individual user of Panoramio. The best means is to leave a comment on their photo page and make use of the "Misplaced? Suggest new location" link on each photos page."
AWM