Kan iemand anders mijn internet geschiedenis zien?

Ik heb boven een computer staan en beneden staan ook 2 computers. Kan via die computer mijn geschiedenis van internet worden bekeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
5K

Antwoorden (3)

nee! het zijn twee verschillende computers en de geschiedenis kan dus niet via de andere computer bekeken worden omdat die niet met elkaar in verbinding staan, en omdat je niet op de andere computer op die sites bent geweest.
11 jaar geleden
het slimste is, er van uit gaan dat dat kan.
hoe is misschien in in dit geval niet de vraag
maar zijn je medebewoners slim genoeg om dat uit te vissen ?
als jij het uit kunt vissen,als zeg maar gemiddelde internetgebruiker is dat dus ook voor anderen te doen
dus ik zou zeggen probeer het zelf eens of je de geschiedenis van de ander te lezen ?
ik weet niet wat en hoe je configuratie ed is maar als jouw het lukt dat te doen dan lukt het andersom ook.
capthavoc
11 jaar geleden
De gemiddelde computer gebruiker weet niet hoe hij/zij bij een ander persoon in een computer kan "inbreken". Daarom kan je er vanuit gaan dat niemand jouw geschiedenis kan in zien. Tegenwoordig bieden veel browsers ook een incognito modus aan. Met deze mode wordt er niks geregistreerd en is er sowieso geen geschiedenis.

- Je kan uiteraard ook je geschiedenis wissen in de opties.